نمایشگاه CES 2019 | مشخصات فاش شده از ال‌جی Q9 از یک مدل کاملا تکراری خبر می‌دهد +تصاویر

حال که در آستانه برگزاری رویداد CES 2019 قرار داریم، مشخصات منتشر شده از مدل ال‌جی Q9 نشان از یک مدل تکراری می‌دهند.

مشخصات فاش شده از ال‌جی Q9 خبر از یک مدل کاملا تکراری می‌دهد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در چند ماه گذشته اخبار زیادی پیرامون مدل جدید شرکت ال‌جی یعنی Q9 وجود داشته و تصاویر و اطلاعات زیادی از این مدل نیز فاش شده است. هرچه به CES 2019 نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات نه تنها برای محصولات ال‌جی بلکه برای تمامی شرکت‌های بزرگ تولیدکننده تلفن‌های همراه و گجت‌های هوشمند افزایش پیدا می‌کند. این موضوع حال به اوج خود رسیده و ما قصد داریم به اخبار اخیر و شایعات پیرامون مدل جدید ال‌جی با نام‌ LG Q9 بپردازیم.

خانواده Q ال‌جی یکی از مطرح‌ترین سری‌های چند سال اخیر این شرکت بوده و شامل مدل‌های میان‌رده این شرکت کره‌ای می‌شود. اگر نگاهی به مشخصات ال‌جی Q9 بیاندازید، متوجه می‌شوید که این مدل هم جزو میان رده‌های این شرکت خواهد بود. تصویر زیر که از بنچمارک GeekBench منتشر شده، نشان می‌دهد که این مدل از پردازنده Snapdragon 821 شرکت کوالکام بهره می‌برد.

مشخصات فاش شده از ال‌جی Q9 خبر از یک مدل کاملا تکراری می‌دهد +تصاویر

در تصویر مدل گوشی با نام LGE LM-Q925L آمده که نام غیر تجاری LG Q9 است. قبلا هم در شایعه آمده بود که Q9 قرار است تنها یک مدل بازسازی شده از مدل سال گذشته این شرکت یعنی G7 Fit باشد که با انتشار اطلاعات جدید از Q9 به نظر می‌رسد این شایعه صحت داشته باشد دیگر خصوصات LG Q9 نیز مانند تراشه مانند G7 Fit است.

این مدل از صفحه نمایش IPS LCD با ۶.۱ اینچ از رزولوشن ۳۱۲۰ × ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد. ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع از دیگر مشخصات این مدل هستند در حالی که G7 Fit هم دقیقا با همین مشخصات معرفی شده بود.

مشخصات فاش شده از ال‌جی Q9 خبر از یک مدل کاملا تکراری می‌دهد +تصاویر

پیش‌بینی می‌شود LG Q9 همانند G7 Fit با دوربین تکی ۱۶ مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی با سنسور ۸ مگاپیکسل عرضه شود. در این صورت این دو مدل از نظر ظاهری هم شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند. البته گفته می‌شود که Q9 ممکن است کمی ضخیم‌تر باشد. دقیق مشخص نیست هدف ال‌جی از تولید محصولی با مشخصات تکراری به همراه نامی جدید چیست، اما به نظر می‌رسد این شرکت باید سیاست‌های خود را مخصوصا در بخش تلفن‌های هوشمند کمی تغییر دهد. گوشی‌های ال‌جی مدت‌ها است که حرفی برای گفتن ندارند و به فروش نمی‌رسند. مشخص نیست با تولیدات اینگونه چه آینده‌ای در انتظار بخش تلفن‌های هوشمند شرکت ال‌جی است.


بیشتر بخوانید: تصاویر جدید طرح مفهومی گوشی هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شد 


انتهای پیام/

محصولی تکراری از ال‌جی

برچسب ها: فناوری ، ال جی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار